Table of Contents Table of Contents
Next Page  24 / 48 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 24 / 48 Previous Page
Page Background

24

2016

פברואר

259

גיליון

|

|

\אחינועם כץ

חוויה

החברה הגדולה בישראל

תקן משרד התשתיות

מכלי גז מלאים לגמרי!!

מערך טכנאים מוסמכים

הקפדה על כללי בטיחות, כולל

שנים

5-

בדיקת בטיחות חינם אחת ל

$ 42,000,000

כיסוי בטיחותי עד

אספקה על ידי “גז נהריה והגליל”,

משפ’ סלאמה, המורשה הבלעדי לחלוקת

גז באזור מטעם חברת פזגז

להזמנות ופרטים:

,052-7242436 ,052-7242435

052-7242437

הכי בטוח,

הכי זול,

הכי אמינים

כי גז זה

לא משחק

ילדים!

www.pazgas.co.il

היזהרו

ממתחזים!

מחמם מים על גז

מייבש כביסה על גז

במחירי מבצע לכבוד החורף

בשנה האחרונה אני מת

ל

נדבת בארגון חוש“ן, אר

ל

גון החינוך וההסברה של

הקהילה הלהט“בית (ראשי

תיבות של לסביות הומואים,

טרנסג'נדרס וביסקסואלים)

פעילויות

750-

שמקיים כ

בשנה ונפגש עם אלפי בני

נוער ומבוגרים. רוב הפעי

ל

לויות הן פעילות סיפור אישי,

אך יש כמה פעילויות ייעו

ל

דיות לצוות חינוכי. אחת מהן

היא פעילות שנקראת “פעי

ל

לות חדר מורים“ ומיועדת

לצוותי הוראה בבתי ספר.

בחודש שעבר מצאתי את

עצמי, במסגרת תפקידי

בארגון, עומדת בשער בית

הספר אמירים, יותר מעשור

אחרי שסיימתי ללמוד שם

לקראת “פעילות חדר מורים“

שכזו. לא יודעת לכמה מכם

יצא להעביר פעילות למו

ל

רים שלכם, אבל זאת חוויה

מאוד מיוחדת, לפגוש שוב

את אותו המקום אבל בכו

ל

בע אחר לגמרי. בפעילות

עברנו על מושגי יסוד של

הקהילה הלהט“בית וקרא

ל

נו יחד סיפורים של מתנדבי

חוש“ן על ההתמודדות שלהם

כלהט“בים בבית הספר. הסי

ל

פורים העלו כל מיני דיל

ל

מות שצוותי חינוך יכולים

להיתקל בהם, וניהלנו שיח

פתוח ואמיתי על הקשיים,

הפחדים, הדעות הקדומות

והאפשרויות של ההתמודדות

הזו. בסוף דיברנו על כלים

שונים ודרכי התמודדות עם

בני נוער להט“בים וכיצד

ניתן לייצר אווירה מקבלת

ופתוחה בבית הספר.

באחד הרגעים המשמעו

ל

תיים של הפעילות דנו כיצד

אפשר להכניס תכנים לח

ל

טיבת הביניים ואחת המורות

הציעה את מערך הפעילויות

בנושא אהבה וזוגיות שנקרא

“הוא והיא“. באותו רגע בו

אמרה את שם המערך השת

ל

רר שקט, ויכולתי לראות את

האסימון נופל: איך אפשר

ליצור אווירה מקבלת עם

שם כזה, שאומר שיש רק

סוג אחד של זוגיות ורק צורה

אחת מקובלת לאהבה?

יצאתי בתחושה מדהימה

מהפעילות, שהאמירות שלי

הגיעו לאוזניים פתוחות

ושהמורים רוצים לשנות.

תודה לבית הספר ולצוות

המורים על הבחירה האמי

ל

צה לעסוק בתכנים כאלה

ועל השאיפה להיות בית ספר

פתוח ומקבל לכל התלמידים

שלו על כל הגוונים והאהבות

שלהם.

מקווה שעוד בתי ספר יפת

ל

חו את הדלת והלב.

ואז נפל האסימון

שנים אחרי שסיימתי את לימודיי שם,

10

חזרתי ל“אמירים“ להעביר למורים פעילות

בנושא להט“בים

הכותבת ופעיל נוסף בחושן עם היועצת יפעת פורמן

והמנהלת שרון בינדר